Miejsce i sposób montażu uzależnione są od wybranego przez Klienta pakietu, tj. jakie funkcjonalności jego iCAR ma posiadać (np. pomiar, paliwa, dodatkowe komponenty).
Montaż systemu iCAR jest realizowany przez specjalistę w miejscu wskazanym przez klienta/uzgodnionym z klientem.
Montaż systemu iCAR jest realizowany w możliwie nieinwazyjny sposób.
Na życzenie klienta, realizujemy tzw. montaż ukryty, to znaczy, że urządzenie jest montowane w trudno dostępnym miejscu
Okres umowy zawieranej z klientem - w zależności od wybranego sposobu finansowania – może być zarówno na czas określony jak i na czas nieokreślony.
Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Instalacja oraz ewentualne serwisy są wykonywane bardzo sprawnie, ponieważ mamy bardzo rozbudowaną siatkę instalatorów w Polsce.
Nasze doświadczenie pokazuje, iCAR to naprawdę niezawodny system, któremu możesz zaufać. Poprawne wskazania zależne są jedyne od poziomu dostępnego zasięgu GSM oraz liczby satelitów.
Sprzedaż auta nie jest problem - istnieje możliwość przełożenia urządzenia do innego pojazdu. Nie są konieczne zmiany w umowie ani warunkach świadczenia usług.
Koszt założenia systemy iCAR jest uzależniony o wybranego pakietu, którego zawartość dostosowana będzie do Twoich oczekiwań i potrzeb. Na samym początku – klient płaci jednorazową opłatę montażową. Inne koszty zależą od formy umowy, którą wybierzesz: może to by sprzedaż urządzenia, wynajem urządzenia lub opłata abonamentowa za użytkowanie.
System iCAR 24/7 informuje Cię w wybranej formie o wszelkich alarmowych zdarzeniach, np. przemieszczeniu pojazdu. Na wypadek kradzieży, pojazd w szybki sposób można zlokalizować, a dane ze zdalnego, dostępnego online monitoringu GPS są często wykorzystywane w działaniach policji.
Na Twoje życzenie możemy zamontować dodatkowe komponenty – takiej jak autoryzacja rozruchu lub zdalne sterowanie odcięciem rozrusznika. Wówczas nie tylko nieautoryzowane przemieszczenie, ale także niechciane uruchomienie auta będzie niezwłocznie sygnalizowane.
Każdemu naszemu Klientowi udzielane jest przez naszego handlowca bezpłatne szkolenie z systemu i CAR oraz wybranych przez Klienta funkcjonalności.
Z systemu iCAR można korzystać na kilka sposobów:
Pakiet będzie dobrany dla Ciebie przez przedstawiciela handlowego zgodnie z Twoimi indywidualnymi potrzebami. W zależności od tego, jakich funkcjonalności potrzebujesz (pomiar paliwa, zdalna kontrola rozruchu, monitoring eco-drivingu etc.) – będziesz mógł zdecydować się na inny pakiet. Obecnie dostępne pakiety to: Logistyka ACTIVE, Logistyka PRO, Logistyka PRO+ECO, Logistyka PRO TACHO.
Skontaktuj się z nami już teraz telefonicznie lub mailowo. W odpowiedzi na Twoje pytania udzielimy Ci wszelkich dodatkowych szczegółowych informacji.
Miejsce i sposób montażu uzależnione są od wybranego przez Klienta pakietu, tj. jakie funkcjonalności jego iCAR ma posiadać (np. pomiar, paliwa, dodatkowe komponenty).
Współpracujemy z wieloma instalatorami w Polsce. Klient może podjechać do instalatora w dogodnej dla Klienta lokalizacji lub montaż może się odbyć we wskazanym przez Klienta miejscu.
Instalacja oraz ewentualne serwisy są wykonywane bardzo sprawnie, ponieważ mamy dobrze rozbudowaną siatkę instalatorów w Polsce.
Przy standardowej wersji systemu monitoringu GPS czas oczekiwania na instalacje to do 5 dni roboczych. W razie potrzeby możliwe jest jednak wykonanie montażu nawet z dnia na dzień.
Standardowy montaż urządzenia trwa około dwóch godzin Jeżeli w ramach instalacji podłączane są akcesoria dodatkowe np. sondy paliwa i przewidziana jest kalibracja zbiorników, montaż może wydłużyć się do kilku godzin.
Na życzenie klienta, realizujemy tzw. montaż ukryty, to znaczy, że urządzenie jest montowane w trudno dostępnym miejscu. Ma to na celu ukrycie ich przed użytkownikami pojazdu oraz zminimalizowanie ryzyka sabotażu. Widoczne natomiast będą dodatkowe elementy zewnętrzne systemu, takie jak czytnik kart kierowcy czy przełączniki jazdy.
Montaż systemu iCAR jest realizowany w możliwie nieinwazyjny sposób.
Okres umowy zawieranej z klientem - w zależności od wybranego sposobu finansowania – może być zarówno na czas określony jak i na czas nieokreślony.
Przy zakupie urządzeń GPS na własność podpisywana jest umowa na czas nieokreślony. Przy oddaniu Klientowi urządzenia w użytkowanie podpisywana jest umowa na czas określony.
Koszt założenia systemu iCAR jest uzależniony o wybranego pakietu, którego zawartość dostosowana będzie do oczekiwań i potrzeb Klienta.
Na samym początku – klient płaci jednorazową opłatę montażową.
Inne koszty zależą od formy umowy: może to by
sprzedaż urządzenia, wynajem urządzenia oraz opłata abonamentowa za użytkowanie.
Z systemu iCAR można korzystać na kilka sposobów:
Nie trzeba instalować dodatkowego oprogramowywania. Dostęp uzyskujemy poprzez przeglądarkę internetową, podobnie jak logowanie do internetowych kont bankowych. Zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Chrome, czy Opera. Dodatkowo możemy obsługiwać aplikację na każdym urządzeniu przenośnym wyposażonym w system ANDROID lub iOS.
Każdemu naszemu Klientowi udzielane jest przez naszego handlowca bezpłatne szkolenie z systemu iCAR oraz wybranych przez Klienta funkcjonalności.
Najpierw określa się typ raportu np. raport z prędkości, raport paliwowy, raport jazd i postojów. Następnie można określić parametry i warunki do zaraportowania w określonym przedziale czasu oraz określić częstotliwość automatycznego generowania zestawień i wysyłania ich do wybranych użytkowników
Standardowo dane przechowywane są przez okres 90 dni. Możliwe są także indywidualne ustalenia z Klientami dotyczące czasu przechowywania danych.
Dostęp do danych może mieć dowolna liczba osób zgłoszonych przez Klienta. Główny użytkownik w firmie ma możliwość utworzenia dowolnej liczby kont o określonych dostępach i uprawnieniach. Opłaty za konta użytkowników nie są pobierane.
System iCAR 24/7 informuje w wybranej formie o wszelkich alarmowych zdarzeniach, np. holowaniu pojazdu.
Na wypadek kradzieży, pojazd w szybki sposób można zlokalizować, a dane ze zdalnego, dostępnego online monitoringu GPS są często wykorzystywane w działaniach policji.
Na życzenie możemy zamontować dodatkowe komponenty – takiej jak autoryzacja rozruchu lub zdalne sterowanie odcięciem rozrusznika. Wówczas nie tylko nieautoryzowane przemieszczenie, ale także niechciane uruchomienie auta będzie niezwłocznie sygnalizowane.
Przy włączonym zapłonie sterownik GPS wysyła zapytanie o pozycję NAWET co kilka sekund. W stanie uśpienia (przy wyłączonym zapłonie) sterownik potwierdza swoją pozycję co 15 minut.
Wpływ na dokładność lokalizacji ma między innymi zurbanizowanie terenu oraz warunki atmosferyczne.
System iCAR jest naprawdę niezawodny. Jego dokładność w określaniu położenia pojazdu jest uzależniona jedynie od precyzji odczytu danych geolokacyjnych przez satelitę.
Urządzenia GPS mogą pracować poza granicami RP i śledzić auto w czasie rzeczywistym poza granicami naszego kraju. Wymaga to wykupienia dodatkowej usługi, tzw. roamingu GPRS.
W przypadku, gdy urządzenie nie ma aktywnej usługi roamingu GPRS, a znajdzie się poza granicami RP i straci połączenie z krajowym operatorem GSM, to zacznie zapisywać dane do znajdującej się w nim pamięci wewnętrznej. Po powrocie do kraju nastąpi automatyczne zrzucenie zapisanych danych na serwer. Dzięki temu każdy nasz Klient ma możliwość odtworzenia trasy, jaką pokonał pojazd za granicą oraz wygenerowania wielu różnorodnych raportów za ten przedział czasu.
W przypadku gdy pojazd znajduje się w miejscu zadaszonym lub o słabszym zasięgu GSM system GPS zapisuje ostatnią pozycję jaką zarejestrowało urządzenie.
Dodatkowo, na czarnej skrzynce zapisywane są dane, które w momencie odzyskania łączności przez urządzenie zostaną wysłane do aplikacji.
Wybór dodatkowych czujników jakie można podpiąć pod urządzenie GPS jest bardzo duży.
Najczęściej klienci korzystają z modułu CAN (tj. podpięcie do oprogramowania samochodu), sond paliwa, czujników temperatury, przełącznika trybu jazdy lub autoryzacji kierowcy.
Dodatkowo, istnieje szereg zabezpieczeń antykradzieżowych, np. autoryzacja rozruchu lub zdalne sterowanie odcięciem rozrusznika.
Dokładność pomiaru w dużym stopniu zależy od zastosowanej metody monitoringu poziomu paliwa.
Przy wykorzystaniu modułu podpinanego do magistrali CAN (tj. do oprogramowania auta) w pojeździe, błąd pomiaru wahać się będzie w przedziale 4-8%.
Przy zastosowaniu pomiaru paliwa za pomocą sond analogowych lub cyfrowych, błąd pomiaru będzie wynosić około 2%
Sprzedaż/oddanie auta nie jest problemem- istnieje możliwość przełożenia urządzenia do innego pojazdu. Nie są konieczne zmiany w umowie ani warunkach świadczenia usług.
Jeżeli leasingodawca wyrazi zgodę na montaż systemu (zazwyczaj tak jest), można go po prostu zdemontować lub przełożyć do innego urządzenia lub wypowiedzieć umowę.
Skontaktuj się z nami już teraz telefonicznie lub mailowo. W odpowiedzi na Twoje pytania udzielimy Ci wszelkich dodatkowych szczegółowych informacji.